2. listopadu 2015

Pro hezký večer

...aneb Jak se učím mazat a spát.

Taky bylo dneska u vás tak hezky jako tady v Praze? Po těch pošmourných dnech si sluníčko opravdu užívám, mohlo by vydržet ještě pořádně dlouho.

Zrovna jsem přišla z hodiny jógy, kam jsem znovu po dlouhé době začala chodit a strašně si to užívám a chtěla bych vám napsat o několika věcech, které mi zpříjemňují večery. Snažím se teď si dělat večery opravdu hodně hezké, protože teď už nějakou dobu mám trochu problém se spaním a v noci se hodně často budím. Proto se snažím se večer co nejvíce zrelaxovat a zklidnit, aby mě potom nebudil můj splašený mozek :) Někdy se to povede, jindy zase tolik ne, ale každopádně doufám, že to už brzo přejde! (Ačkoliv dneska mě asi budou ze spaní budit naše oficiální fotky z promoce, protože jsou opravdu děsuplné...). Pokud máte nějaké zaručené tipy na dobrý spánek, budu moc ráda, když se o ně podělíte.

Taky se teď snažím dodržet takovou osobní výzvu, nebo jak to nazvat. Učím se mazat. Sebe, každý večer. Nikdy jsem tomu moc nedala a pak jsem v zimě měla suchá kolena, lokty, celoročně rozpraskané paty a šustivé dlaně. A už mě to nebaví. Tak si teď každý večer před spaním snažím na to pamatovat. Zatím mi to docela jde :)

Dnes vám sem nedám jen jedno hudební video, ale rovnou celý playlist na dobrou noc. Když budete mít chvilku, dejte mi vědět, jestli se vám tyhle moje hudební vsuvky líbí nebo ne :)


Každý pořádný večer prostě musí začít vanou. Jsem z těch lidí, kteří se nejraději ze všeho válí ve vaně plné horké vody a bytostně nesnáší sprchování. A když už relaxační vana, tak ne jen tak obyčejná, ale nejlépe plná bublinek nebo voňavé a barevné vody. Zrovna teď mám v zásobě arzenál od Baley. Pěna je s levandulovým olejem a voní jako pole plné rozkvetlé levandule. Levandule podporuje dobré spaní, tak proto.

Pytlíčky koupelových solí mám moc ráda, od jakékoliv značky. Zrovna mám doma tyhle dva krasavce od Baley. Vanilkovo-mandlový a kokosový s rybízem. Co jsem zatím zkoušela, hezky voní, rychle se rozpouští, což mám ráda a dokonce i lehce obarví vodu ve vaně. A to je pak sranda :) Líbí se mi, že voním i potom, co vylezu z vany.


Když zrovna nemám po ruce pěny a solné pytlíčky, ráda si do vody liju voňavé oleje. Tenhle je od Oriflame. Oficiálně se jmenuje "Chytrý olej pro krásu". Nevím teda jestli je chytrý, zatím jsme spolu moc nekonverzovali, ale je moc příjemný a nádherně voní. Pro mě je to vůně na podzim a zimu, trošku kořeněná, trochu vánoční, trošku sladká, prostě tak akorát. Dá se mazat na tělo, vlasy, nebo právě používat do koupele jako to dělám já. Tak se totiž potom nemusím mazat :D Už mám na cestě další balení do zásoby, tolik mě dostal.

Druhá věc na obrázku je čistící fluid od Baley s kaméliovým olejem a vitaminem E (až teď zjišťuju, kolik mám od téhle značky doma věcí - spoustu!). V poslední době mě baví odličovat se ve vaně a tenhle olejový pomocník mi v tom zdatně pomáhá. Četla jsem na něj jak pozitivní, tak i negativní recenze, já patřím k těm nadšeným. Odlíčí mi všechen makeup (nepoužívám ho tedy na oči, ačkoliv v nich nijak neštípe - oči odličuju olejem, zrovna teď mám obyčejný hroznový od Saloos) a nejsem po něm vysušená jako treska. Nemám pak ani potřebu nějak se ještě doodličovat, což je před spaním moc fajn.


Jakmile se trochu ochladí, začíná se mi pleť na obličeji chovat spíše jako sušší, než jako normální jako po zbytek roku. A tak aby mi do rána na tvářích nevyrašily suché šupinky, používám tenhle skvělý krém od Yves rocher. Je lehoučký, ale hezky hydratuje. Taky moc příjemně voní. Používám ho jak večer, tak i ráno. Jako super noční rozmazlování přes něj dávám ještě vrstvičku bambuckého másla od Saloos, tak nemají suchá místa šanci. (O bambuckém másle jsem vám psala více tady.)
Na rty tu na nočním stolku mám balzám od Bee natural s granátovým jablkem, který jsem si přivezla z Německa, ale tady jsem ho zatím ještě nepotkala. To mě dost mrzí, protože je opravdu 100% přírodní a naprosto skvělý.


Už se dostáváme k tomu pořádnému mazání. Jako první tady mám tělové máslo od Avonu s bambuckým máslem. Tohle konkrétní už myslím v nabídce nemají, ale v tomhle balení (které se mi ohromně líbí) jsem našla velmi podobné. Je to opravdu máslo - hutné, pořádné, ale i tak se docela hezky vsakuje. Má takovou jemnou, příjemnou vůni, ale nedokážu říct, po čem mi voní. Jenom že mi voní :)
Na ruce používám krém od Oriflame s hedvábnými proteiny a orchidejovým extraktem. Co si budeme povídat, ve složení je najdete až na posledních místech, ale krém na ruce je prostě krém na ruce, dělá co má a kupodivu mi na rukou nevadí, což o většině krémů obsahujících silikony říct nemůžu. Je ho 150 ml, což je opravdu hodně, myslím, že mi vydrží ještě hodně dlouho.
Konečně se dostáváme k nohám. Koupila jsem si tenhle legendární krém na nohy opět od Baley. Obsahuje ureu - močovinu, která je známá pro svou schopnost rehydratace pokožky. Myslím, že mnoho lidí dokáže odradit její název, ale není proč :) Krém zatím dostál své reputaci, jenom teda čumáčku moc nevoní, je na mě až příliš převoněný. Ale pokud mi zahojí paty, odpustím mu to.


Potom už je čas na huňaté ponožky a šup do peřin! Někdy ještě na kapesník na polštáři nakapu několik kapek levandulového éterického oleje pro super uklidnění a uvolnění. Snažím se taky nepřehánět to před spaním s počítačem, raději si otevřu nějakou pěknou knížku.


Jako poslední tu mám věc, která asi není moc tradiční pro večerní použití. Je to antiperspirant Maximum protection od Rexony, u kterého se ale použití na noc právě doporučuje a za sebe musím říct, že mi pak opravdu funguje ještě o něco lépe než když ho použiju klasicky ráno. Bohužel patřím mezi ty lidi, kteří se potí docela dost, takže jsem dlouhou dobu hledala něco, co mi s tímhle problémem dokáže pomoci. Rexona (a Dove, který má velice, velice podobnou věc) to docela obstojně zvládá, někdy jí to sice nevyjde úplně na 100 %, ale většinu času jsme velké kamarádky. Pokud ještě neznáte a máte problém s pocením, zkuste :)


Na závěr vám ještě musím ukázat mého postelového společníka, kterého mám tady v pražském bytě. To aby se mi nestýskalo :)

Jak si vy zpříjemňujete večery? A máte taky s plyšové spolunocležníky?

Dobrou noc!

2 komentáře:

  1. Jéé, pan jezevec! Já se taky snažím mazat každý večer, ale kolikrát jsem tak unavená, že to nezvládám - trpím spíše opačným problémem než ty, od té doby co se ochladilo bych nejraději upadla do zimního spánku a spala až do jara! Takže bohužel žádné tipy jak usnout nemám :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to obyčejně mívám taky tak - spala bych nejlíp neustále, ale teď mám vždycky navečer a v noci nějaký příliš aktivní mozek nebo co, takže by mě pořád chtěl budit. A pak přes den by zase spal... :D

      Vymazat

Děkuji Vám za krásný komentář!